Det artonde...

Vete tusan vart jag ska börja faktiskt...
Mycket på gång... Vilken dag som helst nu så blir jag av med köksbordet, fotöljen och data bordet. Så det blir rätt tomt i läggan på grejer men då får man ju en härlig chans att investera i ännu mer nytt.

Började ju jobba förra veckan och ikväll går jag på igen. Klockan 21:24 börjar jag för att vara exakt, jobbar natt i veckan.

For ju till Jokkmokk i fredags och var med på en personalfest
Det var riktigt trevligt faktiskt förutom att jag aldrig mer lär gå ut i Jokkmokk.
Tänker inte skriva om varför. Några skulle säkert tycka att jag är för ego och att mitt självförtroende är way out off line.
Men saker är precis vad dom är ibland och man är precis den man är och man ser ut som man ser ut.
Det ärj u något man kan fundera på.

Kanske blir lite mindre jobb där åxå framöver. Min vän som är den nuvarande restaurang chefen ska sluta.
Jag for ju som upp och jobba där pga honom.

Så man får se hur kul det kommer bli hädan efter.

Funderade lite över en grej faktiskt för någon dag sedan. Jag ska ju som till Malta snart.
Får jag tag på ett vettigt jobb där om det nu skulle ske så behöver jag nog inte fundera så mycket.
Är grymt sugen faktiskt.

Fast man får se vad som sker. Lär hur som helst bli en hel del Malta trippar framöver.
Jag måste börja koppla av mer, det är ett måste. Man fick en hel del insikt efter semestern.

Att jobba som jag har gjort är dåligt för en. Lixom. Innan semestern så hade jag gjort nästan 75 timmar i bar utöver min vanliga heltid och övertid på det. Det är en riktigt många timmar. Alldeles för mycket.

Jaja, nu sitter man här i soffan, gluttar på tv och bloggar.

Den stora frågan idag är... Vad fan ska man äta idag?

Näe fortsätta pilla med den stationära datorn, dra om internet här hemma osv.
Har tappat lite lust till saker faktiskt.

Man kanske borde klä på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0