Det åttonde...

Lite på lyset...
Detta var nog den billigaste utekvällen någonsin!!!

6 drinkar total plus mat 2 gånger. Så inte många hundringar gick där.
Rätt nöjd, inga fylle samtal från någon eller nå drama what so ever. hehe.
Ett knasigt handtag från en jokkmokkare men sånt man får ta. Jag är inte den som är den lixom.

Tycker inte man har sett annat än lite pitebor massa älvsbybor och jokkmokkare ikväll och inte för att jag nu är rasist men sjukt mycket utlänningar.

Näe fan det som hade varit som grädde på moset ikväll hade varit hångel! Ett riktigt jävla bra hångel. haha. Någon som hade fuktat mina läppar lite. hehe.

Näe jag borde nog fan sova nu.

When you lay still in the fallen tides,
That's where I'll be....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0