Det femtonde...

Det är söndag och tv´n är på. Små gluttar på tv och ska väll strax lägga mig. Semestern är över och 06 imornbitti så är man tillbaka på jobbet och ger fullt ös ett år till innan nästa semester.

Så.. planer för veckan?
Förutom jobb så vill säga.

Måndag: Shopping sväng på barnens hus.
Tisdag: En tripp till Luleå och gratta min systerdotter på 3års dagen
Onsdag: Om Micke kommer hit så blir det flairing i parken om vädret är fint.
Torsdag: vet inte än.
Fredag: Lutar kanske åt en tripp till Jokkmokk för lite p-fest.
Helgen: Går på natt söndag och vad som sker tills dess är oklart.

Sådär... då fick intresse klubben något att bita i.

Den här helgen har då varit händelserik så det räcker och blir över.
Orkar då inte ta det här på bloggen.

Fredagen var då en bra fest fast det slutate ju lite väl otippat.

Har faktiskt några roliga saker planerade.
Ivarjefall 2 saker jag verkligen ser fram emot.

En härlig resa till Malta i ett privatflyg med en vän en vecka.
En resa till södra sverige bara det blir grönt ljus så att säga.

Jag är lite kort på ord ikväll men rik på tankar.

Så jag slutar nog skriva för ikväll.

Jag är sjukt kelsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0