Det fjortonde...

Ja fan. Idag sov man bort hela dan. Haha.
Blev ju som lite fest inatt så man blev lite sådär på lyset. Måste säga att det var riktigt skönt att sova hela dan. Måste fan vända tillbaka dygnet fan men jobbet på måndag lär vända det åt mig.

Så vad är planen för ikväll?
Det var tänkt att Micke skulle komma hit och vi skulle då gå ut här i pite. Men han är fortfarande i Jokkmokk och lär inte vara här i första taget ikväll men fick reda för en stund sen att han funderar på att dra till Boden på western farm.. och jag vill fan inte dit. Kan sträcka mig till att gå ut i Luleå men fan lixom. Varit ut i Luleå så mycket tycker jag.

Börjar bli hungrig känner jag. Undra vad tusan man ska äta idag. Ut och äta igen kanske?

Bjussar på en ruskigt glad låt medans du som läser läser.

Armand Van Helden - I Want Your Soul


Så ja då kan man fortsätta skriva.
Så vart tusan var jag? haha.

Det lutar åt fest ikväll men får se om det blir så.
Jag är väldigt öppen för förslag om jag ska vara ärlig.

Tänkte vara lite divig nu en stund, lägga ut lite i-lands problem som jag har.

Mitt Lanza är snart slut, min ena hårsprays flaska börjar bli tom, mitt hår vill inte riktigt som jag vill och jag har ingen aning om vad fan kvällens outfit ska bli. Förstå vilket rent helvete jag har. haha.
Finns inge värre än när man ska dra på sig nå kläder och man känner att detta är inte det jag vill ha idag och man byter om och byter om och hittar ingenting som man kan ha. Då känns det som om man inte har nå kläder alls.

Är inte detta ett i-lands problem så säg... Haha.

Kan fan bjussa på ett kort och kanske tilloch med ett litet skratt eller ett leénde.

Dock inte taget idag då jag inte har nå kläder på mig än. Hehe.
Men den där outfiten är rätt nice.

Sitter just nu på facebook och surrar med en vän till mig. Han har tagit flyg cert för propeller plan och ska komma och hämta mig någon söndag då jag har ledigvecka, uhm... nämde jag att han bor på Malta?
Man måste fan tillägga att mitt liv är ruskigt behagligt.

Näe fan man kanske ska ta och se över om man ska äta något?

I want your soul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0