Det nionde...

Luleå kalaset är över och jag gjorde precis det jag hade planerat. Att missa varenda artist. Helt underbart.
Jag hoppas min vän har tid nu i veckan så man får bygga min jävla bar. Blev ju inte som planerat den här gången heller. Ett rätt dystert telefonsamtal sabbade hela grejen.

Påbörjar min sista semester vecka nu. Sen är det nya kraft tag till nästa semester period.
Låter sjukt men det ska bli rätt skönt med lite struktur i tillvaron igen. Det är rätt mycket jag just nu har i görningen och vill få gjort men det känns lite som han har hamnat i ett svarthål som håller tillbaka en lite. Det är rätt omöjligt att göra allt samtidigt, så jag måste ta tag i nån sak först och göra klart det så man får det ur världen.

Upptäckte även en sak idag. Har ju som tänkt flyga söderut här framöver. Det är då planen i varjefall men om något kommer i vägen vet man ju inte än. Men jag fick ivarjefall reda på varför inte det gick att flyga direkt till destinationen. Gick inga plan mellan där och arlanda. Jaja. Blir både flyg och tåg då. Jävla omständigt. När fan ska nån smart jävel uppfinna teleportern?
Förstå hur effektivt det vore att resa då. Man är där på en millisekund typ.

Kan ju bjussa på nån liten bild den här gången tillochmed.

En gnutta korthårig men det växer ut... haha.
Innan jag börja rulla mot Luleå

Redo att åka hem dagen efter...

Nu väntar fan sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0