Det nittonde...

Blir ett kort inlägg idag, jobbet väntar lixom.
Hade igentligen tänkt lägga upp bilder osv men det kommer i nästa inlägg. Har bilderna på den bärbara och jag har ju som sagt kickat igång den stationära med massa våld.
Ja där har väll alla slutat läsa eller nått haha. Intresseklubben kanske sitter och noterar om it annat. haha.

Jaja... över till dagens goda gärning.

Körde till luleå för att lämna nå grejer till mina ena bror som han hade glömt imin bil.
Så jag passade på att hälsa på båda 2 och kolla vart dom bor osv. Dom har ju som flyttat till luleå för att börja plugga.
Hade jag inte haft mitt jobb här i piteå så hade jag fan flyttat dit. Dom flesta av ens vänner bor ju där. Dock så gillar jag piteå mer...

Det finns väldigt mycket jag älskar fan.... man upptäcker väldigt ofta hur man sitter och njuter av små saker.
Tex nu påvägen hem från luleå "höga hastigheter, skön electrohouse och skön trance"

Det är en liten men ack så njutbar sak lixom.

Måste fan åka till ikea snart, det blev lite tomt på grejer sen min ena bror kom och hämtade köksbordet och mitt databord.

Fick reda på en sak ang min Malta resa... det var ett tag fram innan jag kan åka då flygen som min vän får flyga är uppbokade men det är ju kanske bara bra då kan man ju planera in riktigt ordentligt.

Näe nu måste jag börja göra mig klar för att rulla till jobbet.

Det kommer mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0