Det tjugofjärde...

Nu sitter man här igen... i soffan med laptopen i knät och man har nyss betalar täkningarna.
Vissa räkningar som tex skatten på bilen, csn och andra grejer som kommer ju väldigt sällan men hur ända in i röda helvete kan dom alltid synka ihop och komma samtidigt?

Det blev en liten dyr månad det hära... Men så är det ibland. Det gör inget. Då blir det en kanon månad nästa månad istället.

Ja hur ser framtiden ut? Den som det kunda säga.
Men man har som börjat fundera lite...  Utomlands flytt tankarna har börjat om.
Det knasiga är att jag trivs att bo här i Piteå och jag trivs med mina jobb men det känns som om något fattas lixom.
Jag vill något mer.

Måste bara finurla ut vad...

Näe jag ska nog ta och lägga mig. har huvuvdvärk.

Hade tänkt laga mat ikväll men det blev då fan inte. jaja.

Är jag inräknad i någons plan nästa vecka?



Råka hitta en bild... rätt nice.

Sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0