Det sjuttonde...

Ja då ligger man här i soffan igen och gluttar på tv.
Måste säga att jag vill vara ledig! Mer semester vill jag ha!
Började ju jobba i måndags, blä fan.

Jaja över till annat.

Asså jag måste bara få ur mig en grej....
Inatt så skulle jag haft någon som nyttjade mig sexuellt! Vakna flera gånger hur galet sugen som helst och jag har inget minne av att hade nå sexdrömmar. Jaja.. nu fick jag ur det ur systemet....

Blev lite flairing i måndags. Det var lite små kasst väder men det blev en del bilder och några fimklipp.
Bjussar på en bild.



En person kommer upp till norr i slutet av månaden. Man får hoppas att  hon stannar längre den här gången, för enligt mitt schema så jobbar jag natt den helgen. Typiskt. Tror något inte vill att vi ska ses. haha.

Näe jag ska nog fan göra mig klar för sängen...är trött.

För fan fyll ut mina händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0