Det tjugofemte...

Slå igång låten och läs medans den går. Jag bjuder på en remix från den norska folkmusiken.
Den är byggd på en låt från norska "Gåte - Knut liten og sylvelin"
Detta är nog fan en av årets bästa singlar som släppts.
Alla vocal versionerna är skit bra!

The Blizzard - Iselilja (Vocal Mix)


-*-

Jaja tillbaka till verkligheten.
Man undrar ju varför man envisas ibland?

Fick reda på nå rykten som tydligen går om mig.
Så tydligen är man en lösaktig slampa och knullar allt och alla i Jokkmokk.
Det hade jag gärna stått för om det vore sant. Sådå ifråga sätter man den personen som har träffat mig mest och som har svårt att hålla tätt tydligen. En person säger en sak och en annan säger något annat. Vem ska man tro på?
Ivarjefall så har jag bara haft sex med 2 st som kommer därifrån på loppet av 2 år. Så jo jag är en riktig slampa. Undra vad jag hade varit om jag hade haft sex med en eller två till.

Om det inte ligger nån sanning i en sak varför ens öppna käften? något är ju snett någonstans.
Jag har varit ut 2 gånger i Jokkmokk och det är 3 för mycket! Första gången var på Gasskas... man hann inte ens sätta foten där inne så fick man höra en massa skitsnack. Fick nog redan den kvällen men då var det ju så att vi hade firma fest på hotellet för några helger sen och då gick vi ut på Opera. Att folk är nyfikna är ju förståligt och vill fråga saker osv, men att få en fråga om att följa med någon och hennes tjejkompisar hem för en privat fest är inte värst hett.

Sen så såg en bekant mig med en tjej när jag hämtade mina väskor från ett rum. Då hade jag tydligen satt den tjejen den natten och kvällen efter så hade jag tydligen satt någon annan åxå. Så jag sprang mellan rum eller vadå?
Den tjejen som följde mig hämta väskorna som inte bor i Jokkmokk längre är nog en ärligaste personen jag träffat därifrån. Fast hon är ju tydligen inte från Jokkmokk ursprungligen så det är kanske där svaret ligger?

Så onödigt såntdära. Man törs ju fan inte träffa nån!

Men då är ju grejen den att "rykten" kommer från någonsting och det behöver inte ens vara något som igentligen har ägt rum utan det kan handla om något helt annat. Avundsjuka är bara ett exempel.

Det var ju faktiskt tänkt att man skulle träffa en person därifrån som är upp nu över marknaden men jag har som fått en kännsla av att det inte lär bli av och jag klandrar inte henne heller om hon nu har lyssnat på sina vänners snack.

Låt mig då ställa en fråga....
Om jag nu inte vore seriös i det jag ville skulle jag då tex ta ett flyg ner och sen tåg vidare och sen bo på hotell i några dagar enbart för att få knulla? Är det värt typ över 5000 ? Om man nu vill ha sex så reser man fan inte 100 mil utan man fixar det på hemmaplan.

Hur långsökta är inte folk?

Ja hädan efter blir det andra bullar när det blir att åka upp till Jokkmokk och jobba. Helt andra inriktningar.
Men nu släpper man det!
-*-
Över till annat.
-*-
Näe fan nu ska jag ta och seriöst planera in Malta resan. Ska även ta och få tag på nå Pioneer cdj 200 cd spelare för jag är sjukt sugen på att mixa lite skivor. Sugen på att arra lite fester. Har så mycket ny och suverän musik nu så man blir ju sugen som fan. 2009 har varit ett sjukt bra musikaliskt år!

Känns som det är dax för sängen! Som tur är så är den tom för närhet har jag verkligen ingen lust till nu.
Dock sjukt sugen på att åka lite bil. Ska köpa musik imorn och bränna en ny skiva med ännu nyare musik.
Fast innan dess... stäääd!
Blä.

Är förövrigt bjuden på middag imorn. Hos en ruskigt bra vän. Jävla tur man har sånna. Dom är få men bäst.
Finns därimot många ytliga bekanta och bara bekanta.

Det kommer bli tok trevligt, ska bara hinna städa först.
Näe nu skajag sova några timmar.

God natt.

I strävan efter lycka så behöver man hitta solskenet inom sig innan man kan ge det åt andra annars blir effekten baklänges och man kastar en skugga över de man har i sin närhet.

Sova? jo...

Ska bara lyssna på låtarna några gånger till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0