Det tjugonde...

Nyligt hemkommen från jobbet, sängen väntar men inte riktigt än.

Igår när jag for hem från jobbet så var det riktigt fint ute, det var ett moln med sol bakom som var tok fint irl men det blev inte värst bra på bild men det får fan duga.

Tog den i farten från bilen, det var en riktigt fin morgon.

Min syster dotter fyllde ju 3 år för några dagar sedan. Så man var ju på kalas och åt en riktigt god tårta och klämde ner sig i en bänk gjord för småbarn.. Lovisa ville verkligen att jag och min bror Robin skulle sitta vid hennes lilla minimala bord och minimalt små stolar.

Lägg märke till kopparna..bilden blev tagen tagen då Lovisa precis efter Lovisa såg kameran.. haha hon ville inte vara med på bild. Det var då ett ordentligt kakfat. Som tur var så fick vi flytta till ett större bord där även tårtan och resten av befolkningen befann sig.

Precis efter hon har blåst ut ljusen och hon fick verkligen ta i.
Tårtan var då as god!
Sen på det så blev det ju naturligtvis en massa paketöppning.. haha. Hon blev tok nöjd över dockan jag hade köpt åt henne med smink och hela kitten...passade tydligen bra till hennes sminkbord som hon hade fått tidigare.
Allt i rosa... haha. Blev även en sväng i studsmattan för henne.




Var ju förövrigt i Jokkmokk helgen som nyss var. Var tvungen att stanna till påvägen dit då man såg vädret där...helt sjukt... fint väder och man såg ett sjuhelvetes skyfall. Riktigt coola bilder på naturfenomen.

Helt sjukt...man ser verkligen hur himmlen ramlar ner.

Näe nu har jag gjort en rätt ytligt inlägg. Får göra nästa lite mer djupare...
När man ändå håller på så kan mna ju lägga in en bild på bilen åxå. haha.


Näe nu blir det fan att sova...
Det är något man har ont om då man jobbar natt.

Frågan är... Vill du ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0