Det tjugotredje...

Ja då var man hemma efter en helg som har varit maxad rak igenom!
Fredagen började med grillat och massa dricka och avslutades jävlat väl tankad. En riktigt bra kväll.
Sen så blev det ju en spontanfest på lördagen då Emin flyttade till stockholm idag söndag.
Det blev typ biljard, lite plockmat, några drinkar, bra sällskap och skratt som fick en att gråta typ. haha.

Imorn så går man på en sju dagars vecka på jobbet... em och natthelg. INTE skoj. Men what to do?

Finns en hel del tankar men inget jag tänker dela med mig av.
Inte än ivarjefall.

Näe nu is ja fan it skriva nå mer...

Jag saknar faktiskt att ha katt.


Det blir ett framtida projekt.
I just miss it.

Nu ska jag fortsätta chilla och fundera lite mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0