Det tolfte...

Ligger här i min soffa. Dom 2 senaste dagarna har varit kalas bra. Dagen här är dock inte slut än så hur den slutar vet man ju inte. Men den här dagen har varit en lagomt random dag. Varit och provätit lite mat på en liten pizzeria som jag hjälpte till att kicka igång för någon månad sedan.

Ivarjefall nog om denna dag och åter till de 2 senaste dagarna.

Tisdag:

Tog det lugnt hela dagen, laga lite mat och gjorde mig klar för att gå ut på kalles och träffa lite vänner.
Man kom dit och tog en cola, snacka på med Mia och Sara lite.
Sen kom Dan och Magnus förbi åxå. Dom drack lite till och och efter Sara hade lämnat oss så bestämde vi oss för att åka ut på havsbadet och lyssna på trubadixen för dom hade öppet längre än vad kalles har. Dom drack lite mer och Dan tog ton och det lät ju lite väl som det gjorde. haha
Det var tok trevligt, jag drack väll en cola och en redbull typ.
Sen fick Dan och Magnus för sig att bada i kanalen här som går strax brevid mig och Mia varj u tydligen inte bangen så hon tog ett dopp hon åxå och själv så fotade man. Haha. Dan blev verkligen INTE bra på bild. Men han försökte då verkligen då han poserade en hel del. haha. Vete fan om jag törs visa bilderna.

Sen så for vi tillbaka till mig och torka till och tvätta av sig lite. Sen blev vi hungriga och åkte iväg till Statoil och åt lite nattamat sådär vid halv 4 tiden. haha. Sen gick Dan och Magnus hem och strax där efter körde jag hem Mia och sen for jag hem och sov. Tok trevlig fest fast jag var nykter.

Onsdag:

Det börja med mat på nått hak i småstaden och redan då var Dan rätt tankad. Sen så blev det att svänga förbi mig för att vi skulle gå ner till hamnen i parken där och softa på, bara njuta. Plockade med mig kameran, en shaker och en flairingflaska. Så jag stod i parken och flairade medans dom satt och drack.
Dröjde dock inte så länge innan man fick lite åskådare. Bara bra så man får hantera att någon tittar på en då man svingar lite flaskor. Sen när solen började gå ner så börja vi röra oss mot Magnus. Där fick man förklarat att Dan hade en snes emulator på sin dator så jag genom gick en sju satans nostalgitripp och lira lite snes spel. helt underbart.
Sen så råka jag lite flyktigt lova att jag skulle testa guitar hero. Det är typ första seriösa gången jag testar det. En gång tidigare i fyllan sådär lite snabbt har man testat i typ 7 sek eller nått och jag måste säga att denna gång ägde jag fan. Låste fan upp lite grejer och satte nån låt rätt fint. Fortsatte senare med lite snes innan jag sen börja gå hem.

2 riktigt sköna dagar och nu sitter man här och gluttar på en film på 6an. Blir luleå imorn. Kolla på en bänkskiva till baren.

Här blir det lite bilder ivarjefall.


Från första bänken vi satt vid.


Från andra stället vi satt vid.


Ett shyst plask jag fick till.


Någon ego bild måste man väll ha. haha.

Tyvär blev det ingen bild när jag flairade, tänkte tyvär inte på det men jag kan bjussa på en bild då jag poserar med ett parasol i Jokkmokk sen jag var där och jobbade för någon helg sedan.


Haha. Riktigt ståtlig.

Näe fan nu är det 2½ män på tv.

Fan vad varmt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0