Det trettonde...

Som sagt torsdagen var inte klar än som jag skrev i föra inlägget. Hehe.

Jag satt och såg film sen börja 2½ män och efter det drog scrubs igång och det ringde i telefon.
det var Micke som ringde. Han var i Piteå för en vän till honom ville ta en öl på kalles.
Kan säga att han tog en halv öl och ett gäng med drinkar och jag tog ett par drinkar och några shots.

Tror fan jag behövde en liten genomblåsare. Problemet är dock att jag vill på efter fest... Parta mera lixom!

Vad som sker fredag kväll beror på Micke. Blir det fest här hos mig i Piteå eller i Jokkmokk om han inte har kraften att åka hem då han börjar 06 fredag morgon.

En till härlig kväll...

Tror fan jag vill ha mer semester fan!

Ska jag ta en drink till?

Kommentarer
Postat av: Ida

noo, erika vill inte vara gravid på riktigt. Bara för att få äta vad Snygg design på bloggen btw!

2009-08-07 @ 08:42:24
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0