Det femtiandra...

Klev upp vid 18 tiden. Mitt finger är ömt sen nattens händelse..
Har då sovit gott.... tror fan min kropp känner av en viss stress.... det känns som så.

Har nyss gjort mig lite mat... är hungrig.
Jag slapp då jobba till helgen... mycket bra. Asså helt seriöst... jag måste vila mig.
Det känns så väl att man är lite ur balans. Energin till saker tryter och man tvingar sig till att göra vanliga saker som inte borde vara nått problem alls.

Kan inte släppa att det snart är julafton... är som sagt redan less och den har inte ens börjat. Men hey, man ska se det på the bright side... det är snart sommar och semester igen. Det ser jag fram emot.

Jaja... måste åka till jobbet ser jag...tiden bara rinner iväg...blä.

Off i go and off i am...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0