Det femtiåttonde...

Kom för en liten tund sedan in på mitt hotellrum från efter festen och klockan är just nu exakt 10:28 enligt klockan på datorn.

Lyssnar på System F - Out Of The Blue (Giuseppe Ottaviani Remix)
Skön härlig dänga... så jävla nice att youtube finns asså.

Jag är sådär härligt påvärkad... lite full skulle man kunna säga... enligt mig så skulle man säga kunna säga "på god väg". haha.

Råka snubbla över musik då man snurrar runt på youtube... helt galet..

Så hur har juldan varit för folk då?
För mig var den kaos från och med kl 21-01

Shit... klockan börjar närma sig 11... sova kanske? öhm jo det lutar åt det...

Jag behöver sömn för helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0