Det femtifjärde...

Klev upp vid 16 tiden idag... jobbet bjöd på julbord kl 17 så man har varit och fått isig lite gratis mat.
Kom hem för ca 30 min sen... Mätt som fan och väldigt trött då jag klev upp så tidigt.
Kommer nog bli en tung natt men det får man ta.

Vete fan vad jag ska skriva om rikitgt... är frågan om övertid ihelgen... hade tänkt göra 20 timmar men jag har nog fan inte någon lust så jag gör nog bara ett 12 timmars...

Fy fan vad jag vill vara ledig! Men januari blir man lite ledig och en helg ska avnjutas i stockholm.

Jag måste fan vila för jag håller nog fan på att bränna ut ut mig.
Men man är dum och tänker "nog fan orkar jag med den här helgen åxå"

Näe fan.. över till nått mer muntert fasst ändå inte.

Det är kallt ute! Som fan. Enligt mig 45 grader åt fel håll.
Jag vill ha sommar, sol och minst +23 ute. Då mår jag som bäst.
Man kanske borde byta land? haha.

Gluttade lite igår på utlandsjobb. Men frågan är vad man skulle passa som... Kolla lite ang barjobb osv. Skulle vara kul men vete fan om det är det jag igentligen vill och samtidigt så har jag ingen lust att bara säga upp mig från mitt nuvarande jobb.

Vilka patetiska problem. haha.

Näe nu ska jag se lite 2½ män och lyssna lite på musik..

Simma lugnt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se då till att verkligen ta ledigt för en gång skull istället för att bara skriva/prata om att du håller på att bli utbränd! Ingen förändring utan handling :)

2009-12-17 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0