Det femtiförsta...

Jase... vart ska man igentligen börja?

Hittade en gammal klasskamrat sen man gick 1-6an på facebook... Det var ju inte helt otrevligt.
Rätt kul att komma i kontakt med gammla vänner. Facebook är bra påså sätt måste jag medge...

Just nu för tiden försöker man brommsa sig själv på flera plan... Yrkesmässigt, känslomässigt och andra grejer.
Något man hårt fått erfara genom sina levnads år är att jobb, pengar, relationer och privatliv går hand i hand för ett välmående.... Har man lite pengar så finndet ju risk att man mår dåligt över det, och har man mycket pengar så kanske man mår dåligt över att man jobbar för mycket eller lever ensam osv... knasig gång det dära.

Man ska inte ta någonting förgivet.. Det är då man blir som mest besviken över något.
Vi människor har en tendens att kunna vara lite naiva... Inte alltid en bra egenskap om man frågar mig.

Mitt liv just nu består faktiskt av jobb... har verkligen tappat lusten att göra något hemma. Man är som helt slut då man kommer hem. Lixom orka städa? Vissa saker tvingar man sig till... och andra tar man en annan dag då energin finns till det. Jag skulle behöva en hushållerska... Undra vad sånna kostar? Vore fan nice ifall man hade en sån som kunde komma hem och städa åt en... inte tvätta och diska utan bara själva städningen...
Vore fan super asså.... men det är en senare fundering man kan ta itu med.

Har tänkt åka till Stockholm i januari igen... Hälsa på en vän, komma bort lite och träffa en person.
Har tänkt göra det i slutet av januari för i början av februari så är det jokkmokks marknaden som man ska åka till och jobba. Sådå kan man behöva komma bort och tänka på annat ett tag.

Funderar bara på vart fan jag ska bo. Om man ska bo på Sheraton eller om man ska bo på Nordic light igen...
Får se hur jag gör. Planen är då inte att festa ivarjefall... därimot ska man fan ut och äta!

Hmm... kom och tänka på en sak... det är fan snar jul afton.. jag har inte handlat en enda julklapp och jag har inte pyntat hemma ett skit och jag har ingen julkänsla what so ever!!!! Det enda jag gör är väll att jag ser fram emot maten... annars kvittar det typ. Så känner jag då i daxläget.

Fan vad jag tycker klockan står stilla nu... Jag vill hem. Maskinen är trasig här på jobbet, jag har gjort illa mig, jag har huvudvärk och jag känner mig inte så frisk... jag har då fan inte tid att bli sjuk. Inte nu!

Jaja....

Rasten är över... Men det spelar ingen roll...vill fan hem.

Skeda mycket? Ja tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0