Det femtinionde...

Nu sitter man hos morsan... själv i soffan. Är ensam i huset...
Mina bröder är ute och hälsar på några vänner och mina föräldrar är och äter blodpalt hos min morsas ena bror och hans fru.

Själv sitter man som sagt här och gluttar på TV400 och det är idol 2004 som rullar där... verkar ju inte vara nått annat vettigt igång och så sitter man och uppdaterar min Sony Ericsson Aino... läste om att den nya programuppdateringen fixar problemet med pekskärms problemet.

Avskyr då pekskärmen slutar funka och man måste starta om telefonen för att den ska funka... onödigt.

Har börjat fundera på om man ska börja rulla hem mot piteå snart...
Går ju på fm imorn kl 06 på morgon...

Synd bara att morsans internet går så sakta... 90mb tar evigheter att dra hem.

Måste säga att jag längtar till helgen den 29de januari då jag flyger till Stockholm... då ska jag må gott.
Äta gott och dricka gott och bo gott och om man har tur träffa någon som är god.

Nu har man uppat sin telefon och håller på att överföra lite bilder och grejer.. har tänkt lägga upp lite nytt på facebook.

Kanske har skrivigt det förut men det är skönt att julen är över... Nu ser man fram emot sommarn och semestern.

Näe nu tänker jag bjuda på lite musik...
De läsare som är +20 kanske kommer ihåg en artist som heter "Everything but the girl" och då kanske låten "missing"

Här bjuder jag på en så jävla sweet remix på den...

Everything But The Girl - Missing (Greg Downey Remix)



Nu går jag off för ett tag...

Musik triggar mina sinnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0