Det femtionde...

Nu är man då hemma. En stockholms weekend var vad jag behövde.
Man får perspektiv på saker och det var vad jag behövde.

Så sen i torsdags så har man varit på lite lyx safari. Goda drinkar och god mat.
Det blev inte så mycket klubbande... och det var skönt.

lite bilder...


White room


Nordic Light Hotell


Gamla Stan

Har massa fler bilder på min facebook.

Nu är man då tillbax till verkligheten... och strax ska man rulla mot jobbet.
Måste ta och öka en växel känner jag.

Det nu med att man varit ner i stcokholm har ju fått en att fundera vad tusan man verkligen vill.
Jag känner mig öppen för förslag men jag är ju inte den som gör något utan anledning.
Har nog sagt det förut men jag säger inte upp mig utan att funnit något likvärdigt eller bättre.

Men skulle jag nu få ett erbjudande tex i stockholm så skulle jag nog välja att bo i centrala stan. Orka resa fram och tillbaka. Men det lär nog inte hända... skulle nog inte ens trivas i stan.

Man har mycket att tänka på nu för tiden...
Känns som det är färdigvilat och dax att ta itu med lite grejer.
Problem och hinder försvinner inte ioch med att man vilar.

Nu väntar jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0