Det femtisjätte...

Det är nog fan första julen man fick allt från sin önskelista....
Har jag varkligen varit så snäll i år?

Men nu är det då ivarjefall över... midsommar nästa och semester. Tids optimist javisst.

Då min Lacoste jag brukar använda inte verkar göras längre så får man ju byta parfym. Så då fann man denna istället.

Paco Rabanne - 1 Million



Resten tänker jag inte skryta om.

Fick ett telefonsamtal för en stund sedan. En god vän som är påväg hit från Stockholm. Då det varken fanns tåg eller flyg så åker han buss och då vill man verkligen hit.
Ivarjefall går inte bussen hit så jag måste hämta han i Piteå... Det gör mig inget.

2 saker för varför denna jul inte är som den ska vara....

1. Ingen Zeunerts Julmust (Slutsålt överallt för att den tydligen vann nå smak test)
2. Inget godis hus (Dom verkar inte tillverkas längre)

Jaja.... hoppas att folk har haft trevligt ivarjefall.
Då jag inte dricker julafton så har jag fått sitta lite i bilen ikväll.... kallt och så jobbigt men va fan... man får offra sig ibland.

Det börjar närma sig -20 här.... helt jävla avskyvärt.

Näe man kanske ska ta och återgå till folket?

This is Johan... signing off for the moment...


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha okej :) och Sådär ja, är julen över nu? hehehe, vad fick du i julklapp? =) Kolla gärna in några av mina julklappar. Lägg gärna till mig via bloglovin, så lägger jag till dig=) /Make Love, not war

2009-12-24 @ 21:52:23
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0