Det femtitredje...

Där ser man.... man skriver igen. Det har blivigt några inlägg på kort tid.
Boka en weekend i stockholm i slutet av januari nu. Jag lär behöva den. Komma bort och koppla av.
Ska bli kul att träffa en person åxå och självfallet 2 andra vänner åxå. *ler*

Det börjar bli bätte i fingret sen incidenten i söndagsnatt.. Skönt.. Inte så kul att ha ont.
Dock så var det ju rätt djupt så det kan väll små blöda lite fortfarande om man stöter till det eller nå.

Så vad ska man skriva om ikväll då?
Befinner mig på jobbet... Blev ombedd om övertid i helgen. Tror jag ska göra ca 20 timmar, skulle behöva lite öt till då jag ska vara ledig senare.

Så inge jul ledigt för mig... har ingen anledning till det.

Fick tag på A state of trance 434 så jag har nått att lyssna på inatt. Skönt med lite ny musik.
Har lyssnat på samma set nu ett tag. Lite drygt..

Jaja...

Jag längtar fan till julmaten! Får ju julbord på torsdag här på jobbet. Ska bli gott som fan.
Gratis är gott. hehe.

Lite trött börjar jag faktiskt bli... denna vecka lär man nog sova ca 11 timmar om dagen, det är nog rätt behövligt.
Jobbar ju natt som sagt och min kropp och själv behöver varva ner en aning.

Jag har ett problem.. Ett i-lands problem men dock ett problem.., när fan ska jag hinna handla julklappar?

Jaja inte så mycket att fundera över. Hungrig börjar man bli... orkar inte äta nu... ska äta då jag har kört tomt i maskinen och det lär ju inte ske förens om några timmar.

Näe jag har hållt på med detta inlägg n sen stax efter 22 så  jag får inte många rader gjorda just då jag jobbar så jag lägger ner för ett tag...

Hoppas ni sover gott ni som sover...

Nu signar jag ut för ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0