Det andra...

Man sitter här med lappisen i knät och surfar. Igår var det en knasig dag och natten blev way värre på grund av en person. Inte ens mina drömmar var lugna. Det var lite jobbigt men det gör inget. Vore ju skit om det var tvärtom.
Så även i början av denna dag var jobbig men då for jag ut och hämtade ett paket med lite grejer till min bar och då släppte tankarna. Åtminstånde för ett tag.

Det regnar ute och man är sugen på att åka ut och snurra på stan lite. Rätt mys att vara ute med bilen då.

Fingrarna ligger på tangentbordet och inget kommer ut. Måste nog vara första gången tankarna står stilla.
Lika bra att byta riktlinje då.

Sitter och funderar på vad tusan jag ska köpa.
Min förra mobil gick sönder och jag fick använda min gammla... och nu börjar den verkligen ge upp.
Funderar på att köpa en ny mobil. Men dom jag vill ha går på över 4.
Jag är samtidigt sugen på ett PS3 men det är igentligen inte så brottom...hade tänkt vänta tills transformers 2 kommer ut på blueray. Så det ska jag nog göra.
Är även sugen på ett nytt bio system för mitt gammla funkar inte, gick nog sönder i flytten.

Funderar på att bygga om min dator och det kostar ju en slant...fast kanske ändå inte så mycket då det som gick sönder sist var enbart prollen.

Det lutar faktiskt åt en telefon MEN skulle samtidigt behöva göra ett lackskydd på bilen och handla nå vinterdäck.

Men som sagt, det lutar mest åt en ny telefon just nu. Men då är frågan vilken man ska ta.

Knaserier asså.... dagens i-lands problem. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0