Det fjärde...

Gick ut för att kolla på telefoner och blev visad en telefon som var bättre än dom jag hade funderat på från början. Men den gick på 700 mer än 2 av dom andra lixom. Så frågan ställdes i huvudet "behöver jag verkligen allt det där?"
Sen ringde det i telefonen....
Det var morsan och hon grät och berättade att min systerdotter har ett hål i ena hjärtklaffen och ska in och opereras typ väldigt snarast. Hon är tydligen lite under sin vikt och ska fylla 3år. Så helt plötsligt börja dagen suga.

Det är rätt fachinerande hur saker kan tvärvända på en tusendels sekund bara sådär.
Det får en verkligen att inse saker gång på gång. Man ska fan inte tveka för något, känner man för att göra en sak så är det bara att göra dte lixom. Man vinner inte någonting på att hålla tillbaka sig själv för sen kan det vara försent.

Funderar på att åka till Luleå. Men vad kan man göra? Inget förutom att vänta på operation typ. Den blir förövrigt av i Göteborg tydligen.

Nu vill jag verkligen göra någonting ikväll....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oroa dig inte. Det låter värre än vad det är :)

2009-07-29 @ 18:28:26
Postat av: Johan (Kama)

Kanske kanske inte...grejen är att hon får för lite syre, det är ju då hon blir äldre det blir farligt och operationen isig är inte riskfri.

2009-07-29 @ 18:35:02
URL: http://kama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0