Det första...

Det var ett tag sen jag bloggade...min förra blogg har varit nere i några veckor och vad tusan som händer där vete tusan. Inte ett mejl eller någonting alls har man fått ang det. Dålig stil så nu är man tillbaka på blogg.se

Det är mycket som man har velat skriva och få ut men nu när man väl sitter här så kommer det inte så mycket.
Klagomål möjligen.

Tycker Golden Dragon här i stan har gjort en jävla miss då dom tagit bort en dessert från menyn! Jävla as! Den var ju hur god som helst!

Tycker att Blogg.se ska göra en function så man kan länka youtube videos här på ett smart vis.
La in en via html koder men videon hamna på ett sjukt ställe på bloggen... Jag kanske gjorde något fel men lixom varför krångla till enkla saker då andra bloggar gör det så lätt att lixom göra sina inlägg.

Och hur jävla svårt ska det vara för att göra sin blogg personlig, finns sjukt enkla grejer att göra istället för massa html koder fram och tillbaka. Det är fan inte alla som kan sånt och jag är rätt jävla kass på det.

Sitter just nu och äter en sorbet från Ben & Jerry's... Inte helt illa faktiskt. Den är dock väldigt söt. Fast ibland behöver man få isig lite söta saker åxå. haha.

Ska jag vara helt ärlig så har jag lust att hoppa på ett flyg.
Det är ett par saker jag skulle vilja ta reda på och därför lockar det med att flyga iväg några dagar.

Det är en knasig dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0