Det fyrtiåttonde...

Sovit 3 timmar, vaknar en timme före larmen och är hur pigg som hellst. klockan är just u detta ögonblick 03:57.
Så med andra ord vakna jag för ca en halvtimma sedan. Varför?

Det kommer bli en 'jävla' lååång dag idag.

Säkert någon som är nyfiken över mina 2 förra inlägg.
Tänker inte gå in så djupt på vad som hände osv.
Jag är nu ärrad för livet för mitt snesteg.
Största bidragande orsak är nog att jag verkligen håller på att bränna ut mig.

Efter de egen forskningar jag har gjort så hade jag för många "ja" för att blunda för skiten.

Så jag måste ta tag i saker innan det går riktigt åt helvete... mer än det redan har gjort.

Så det jag har bestämt mig för att göra är.

* Festa mindre, hellst inget alls (Just nu inget alls)
* Minska ner på jobben (det är nog det största steget)
* Försöka få mer sömn
* Äta mer

Känner mig just nu så jävla stressad då jag vakna en timme i förväg.

Förra veckan var fan inte bra asså.
Det är igentligen mer jag måste jobba med men inget jag tänker lägga ut här.

För den relation jag skadade är en av dom som står mig närmast hjärtat.
Det kommer aldrig mer ske! och det är något jag ångrar så mycket så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Näe nu skajag klä på mig och se om jag kan få imig nå frukost innan jag rullar mot jobbet.

God morgon gott folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0