Det fyrtisjätte...

Kom hem från jobbet för ett par minuter sedan.
Svängde förbi statoil påvägen hem och handla lite nybakt bröd och nybakta winerbröd. Ska fika lite innan jag går och lägger mig.

Lämnade in en ledighetsansökan inatt ang helgen den 27de denna månad. Ska till stockholm och slå runt.
Skönt att lämna norrbotten och norrland i några dagar.

Asså just nu verkar väldigt mycke funka.
Det går tok bra på jobben och allt sånt verkar som klaffa fint. Det kommer ny musik lite titt som tätt som är helt jävla underbart bra och jag är på ett sjukt toppen humör. Lite trött är väll det enda.

Är glad rakt igenom. Känns som om jag nästan vore kär men det är jag inte.

Det enda stora problem jag har just nu är cad fan jag ska handla mina bröder i födelsadags present. Dom fyller ju i helgen. Fy tusan vilket i-lands problem jag har. hehe.

Nu blir det ivarjefall te och mackor med gott färskt pålägg på :)

Sen blir det sova för min del.

I am still at peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0