Det fyrtisjunde...

Sitter hemma en fredag. Min ena bror skrev på fb att han försöker sig på att göra en frisyr. Det glädjer mig att han är medveten och börjar bry sig.

Sådå hamna man själv väldigt snabbt på nätet och kollade lite frisyrer. Hittade faktiskt en frisyr som jga hade tänkt dela med mig av.



Det är som en snygg frisyr... frågan är om jag skulle passa iden?

Där ser man...  nu fick ni ett härligt försmak av hur fåfäng jag kan vara.
Förövrigt så fyller mina numbro ono bröder 20 imorn! Det kommer firas i luleå.

Tror jag slutar där...

Det var början och slutet på ett helt underbart meningslöst inlägg. hehe.

Stockholm i slutet av månaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0