Värdelös...

Igår var jag värdelös! Sjönk mycket lågt.
Det gör sjukt ont imig!

Saker gick så jävla fel!
Avskyr mig själv otroligt mycket just nu.

Vart kom det ifrån?

Jag var den sämsta jag kunde vara på det sämsta viset.

Nu finns det 2 saker i mitt liv jag ångrar.

Helt sjukt hur saker kan ändras på ett andetag.
Från att vara glad och må bra till att må jävla piss och känna sig helt värdelös på loppet av en hundradels millisekund.

Never again!

Avskyvärd.
Kommer aldrig att glömma! ALDRIG!

Helt oförlåtligt!


Kommentarer
Postat av: Göril

Oj hade ingen aning om att du hade blogg, eller att du måde dåligt :( Krya på dig, det löser sig nog säkert vad det än är. Om inte annat så läker tiden alla sår! Om det är någon tröst. Sköt om dig. Kram

2009-11-25 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0