Det fyrtiandra...

Attraktion...
Att vara attraherad av någon. Hur beskriver man kännslan?
Svårt som fan.

Av någon anledning så känner man det i bröstet att man dras till någon på grund av en anledning som bara 'det' i bröstet igentligen vet om.

Vissa känner man det där direkt med medans andra så känner man ingenting.
Dock så är det ju samtidigt skillnad på en sexuell attraktion och lixom en djup attraktion.
Det var inte så länge sedan jag hade en sån där djup attraktion för en person.
Men det sket sig ju som en aning. Vi hann som aldrig få en ordentlig kick off och låta oss verkligen lära känna varandra. Synd anser jag.
Vi båda hamna i nån form av drama och jag avskyr drama!

Själv så hoppar jag gärna över den sexuella attraktion hos folk även om nu många anser mig som den där bartendern som går hem med allt och alla och knullar allt som rör sig så är den synen fel, jag är snart 28 och jag vill ha mer. Det är bara att konstatera faktum. Kanske därför jag har kännt som jag gjort den senaste tiden?

När tankarna är så här så är det väldigt skönt att det finns techno. Bara slå på och dundra på lixom och hjärnan kopplar av och pausar tankarna lite.

Men ibland så finns tankarna där endå.
När man håller sig sysselsatt så är det ju lite mindre men hey jag är en kännslomänniska och lär alltid vara det.
Jag drivs av hur jag mår inombords. Funkar inte motorn så rullar inte karossen någonstans så att säga.

Jag avskyr att 'det' aldrig tänker logiskt lixom, jag har träffat en del tjejer som är sånna tjejer som man lätt lixom kan bygga en framtid med. Dom har haft jobb, sett bra ut, körkort, stabil i huvudet, haft en trygghet isig osv osv MEN lixom 'det' har aldrig varit där då. Fast hjärnan säger "fan hon är ju en jävla bra och seriös tjej"

Folk vill ha logik men inte mycket verkar vara det hur man än vrider på saker.

Ivarjefall så avskyr jag när något ligger kvar i bröstet som inte fått komma ut ordentligt.
Men vad ska man göra? Saker är ju precis det dom är ibland och inget annat, även om vi människor oftast inbillar oss det.

Ska blir skönt att få åka bort ihelgen. Känns som inte bara jag utan mitt innre jag behöver det.
Jag behöver lite egentid. Har spenderat mycket pengar på väldigt tråkiga saker den här månaden som sagt.

Ibland behöver man stanna upp och få perspektiv på saker, hur ska man annars kunna gå vidare?

Näe dax att sluta...

Jag är trött och hungrig och jga vill kramas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0