Det fyrtiförsta...

Det har varit ett tag sedan jag skrev.
Mycket som händer men samtidigt inte.

Kan börja med helt ointressanta saker.

Köpte vinterdäck förra veckan. 4 fäljar, 4 däck och däckhotell för sommardäcken 9200 typ.
FY FAN vad tråkig sak att lägga pengar på.

Om jag ska vara ärlig så har jag varit lite tom på ord att få ur mig.
Kanske till och med saker jag inte velat dela med mig.

Över till något knasigt...

Var på firmafest i lördags.
Det var as kul. Men något hände.
Jag minns allt enda tills jag kom ut på stan. Blev jag bjuden på något konstigt där?
Jag kliver ur bilen och går mot kalles. Sen så står jag i baren på nedervåningen håller i en drink som är orörd.
Sen står jag i kön påväg in på Valdino. Sen är jag hemma.
Det jag vet är att jag började må tok konstigt och därför gick jag hem.

Blev jag bjuden på tok mycket sprit på nån krog? Eller var det något i min drink? har inget minne av att jag drack något, bara att jag höll i en drink.

Jag mådde väldigt konstigt hela söndagen.

Lite små scary om jag ska vara ärlig. Men men.

Ringde och väckte någon imorse strax efter 06. Haha. Hon hade begärt väckning, hon lät sjukt trött så man fick hålla henne igång lite så hon klev upp till slut. haha
Det var lite humor.

Jaja, är sjukt sugen på att beställa en telefon.
Får se hur jag gör. Fåfäng som jag är så lär jag säkert göra det och dessutom så matchar den både mitt vardagsrums bord och min bil. haha.

Är jag fåfäng? ohja!

Näe fan, just nu sitter man och äter lite chips och väntar på att tiden ska gå så man får åka till jobbet.
Har ju som sagt nattvecka.

Nästa månad blir det att åka till Stockholm... hälsa på en bra vän.

Appropå något annat så har jag fått ett jobb erbjudande. Men jag är nog inte redo att ge upp det jag redan har.
Kanske kan ta lite tjänstledigt om it annat.

Näe fan jag vet faktiskt inte. Tiden får visa.

Något jag kan avslöja om något är att det kan hända att jag åkt in på en bana som kanske inte slutar helt bra.
Får se.

Glutta lite tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0