Det fyrtionde...

Nyss ätit och är tok mätt, sitter och gluttar på tv. Ska väll hoppa in i duschen strax och börja göra mig klar för barjobb ikväll.

Det är bara den 3dje än och jag har redan hunnit med ett par saker den här månaden.

På en dag hann jag sätta in 1500 på ett konto, spendera 10000 utan att handla något och få en p-bot på 250.
Det är rätt lyckat. Detta var då igår (fredag)
Ganska skickligt om jag ska vara ärlig.
Undra vad som händer nästa vecka. HAHA.

Kollade även min almenacka igår, fast jag gått ner till 3skift och är ledig varjehelg så är jag inte ledig många helger.
Rätt skönt anser jag ändå. Som på nått vis befriande att ha lite fullt upp. Känns som jag tappar fokus om jag har för lite att göra.

Jaja... kanske man borde ta och stanna där.
Man kan nog bana iväg en hel del annars... har inte lust med det ikväll.




How soon is now...?


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

TACK :D

2009-10-04 @ 23:42:35
URL: http://kyssars.se
Postat av: * K Y S S A R

HAHAHA mm riktigt jävla rubbat :D fjävla tröga americanare :D

2009-10-13 @ 19:50:30
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0