Det trettinionde...

Det var ett tag sen man skrev nu.
Mycket sker medans andra saker står helt stilla.
Tex mitt barbygge står helt jävla still igen. Hatar när vissa saker inte blir av och bara stagnerar och nu fokuserar jag på att jobba så mycket jag kan och orkar för jag måste köpa vinterdäck och fäljar till bilen. INTE billigt!

Har ju min sista ledigvecka just nu vad jag vet, går ju som ner i skift på måndag.
Det känns som denna månad är en bra månad annars om man nu bortser från vinterdäcken.

Ligger och lyssnar på oceanlab nu på spotify och ska strax sova. Ska göra stan imorn hade jag tänkt.
Sen röja upp lite här hemma och på kvällen blir det barjobb.
Blir barjobb även på lördag och sen så blir det en sväng till luleå på söndag.

Näe sova kanske?
Inte värst trött men det får gå endå.

Jag börjar bli sjukt långhårig...dax att klippa mig asså.
Får boka tid imorn då jag är på stan. Det kaske heter idag men jag har inte sovit än sådå är det imorn. haha.

Ms lappy spelar bra musik för mig, hon kanske vill att jag ska sova så hon får vila en stund?


Hur svårt kan det vara att se en sak för vad den igentligen är...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0