Det tjugoåttonde...

Total wast of time....
Men vad ska man göra?
Bara ta det som det är. Det har endå varit alldeles för mycket drama. Så det är förståligt.

Synd, men det är bara bita i äpplet och gå vidare.
Vissa saker är inte meningen så är det bara. Men samtidigt är vissa saker meningen fast med hårda motgångar.
Äh orka grubbla över det.

Idag var jag och kollade på bänkskivor till min bar. Får dock vänta då han som skulle ta den har ett släp med sig.
Skivan var 3m lång så den går inte in i bilen.
Sen så var jag förbi jobbet och hämta mitt schema och kollade in min avdelning lite och prata med lite folk.
Dom håller på att renovera och pysslar med service osv. Får se hur länge avdelningen kommer vara fin och nymålad. Haha säkerligen INTE länge.

Sen så åkte jag hem och gjorde mig nå mat. Åt en vegitarisk version av nå taco aktigt. Rätt gott. Blve tokigt mätt
Sen ringde Joel från hotellet i Jokkmokk och gav mig ett gäng med datum som jag ska upp och jobba.
Kommer bli kul, i stort sett bara barjobb. Ska bli skönt att få komma iväg lite och softa på hotellet. Nästan så det är lite av en fristad.



Raktom framåt march...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0