Det tjugosjätte...

Det var några dagar sen jag skrev. Har inte haft lust så att säga. Av många anledningar.
Det är mycket man funderar över just nu.

Har faktiskt ifrågasatt mig själv ang mitt ordinarie jobb lite.
Är det detta jag ska pyssla med?
Nu är det ju så att jag är fan inte dum och går och säger upp mig så att säga.
Men ja må säga att andra tankar och förslag har korsat min tankebana.
Blir att förena nytta med nöje då jag åker till Malta. Ska helt enkelt kolla in arbetsmarknaden lite där.

Det är fan tur man har vänner som känner mig väl.
Vissa mer än andra och vissa vänner har man möjligheten att öppna sig för.
Sånna behövs ibland. Rätt ofta.

Det är en sak som stör mig faktiskt. Det är den där jävla jokkmokks grejen som försegår.
Jag kanske ifråga satte fel person eller så ifrågasatte jag rätt person vem vet, hon verkade då ta illa upp.
Svårt att lita på någon nu för tiden. Lätt hänt att saker bli fel säger man röd åt en person så säger den personen orange till nästa som säger gul till nästa och helt plötsligt står man med 3 färger.
Jag måste ha gjort någon besviken, sur eller något... Jag har ärligt talat ingen aning.
De stör mig att det blivigt som det blivigt, hade verkligen sett fram emot att träffa en person som är från Jokkmokk men inte bor där längre.
Men men inte så mycket att göra åt. Oavsett av vad man ser så existerar en verklighet och verkligheten är det den är. Saker sker av en anledning. Dax att lämna det fast det stör mig, spec då jag vet att vad som är sanning.

Har en känsla av att dom ringer från hotellet snart, har fått en föraning om att det är jobb på gång.
Ska bli skönt att få lite omväxling. Driva lite med kockarna och kanske ta en drink efter jobbet innan man går och lägger sig.

Idag (fortfarande måndag för mig) har jag varit i Luleå. Strosade runt på stan och har även spanat in massa bänkskivor till baren, ska kolla här i Piteå i veckan innan jag bestämmer mig.
Så snart så har jag äntligen min vältjatade bar här hemma. Längtar fan.

Skulle va kul med barjobb till helgen faktiskt, skulle behöva lite extra cash. Det var en dyr månad det hära.
Det är sjukt skönt att ha en laptop. Ligger i sängen och är vaken av en anledning jag inte riktigt kan sätta tummen på. Spotify är ivarjefall igång. Underbart program.

Börjar fan bli hungrig.
Det börjar gå mot mörkare tider nu. Det är rätt mörkt om natten.
Dax att stöka fram ljus kanske. Det är ju som rätt mys.
Gäller att hitta någon vettig person att dela det mysiga med åxå. Någon som ger en åtrå.
Dock så avskyr jag vintern.. den kan jag verkligen klara mig utan.

Jag borde fan sova...klockan passerade nyss 04.

Så att jag kanske stannar här för ikväll.
Hittade förövrigt en rätt snygg bild.
Kolla skärpan lixom.



Vad går man efter, hörsägen eller det som igentligen är sant?
Ibland så kanske lögnen känns lättare att se. Eller?

Oavsett av vad vi ser så existerar en verklighet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detdär med alla färgerna lät ju lite jobbigt. Speciellt om man är färgblind ;)

2009-09-01 @ 18:51:38
URL: http://livetsomenlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0