Det tjugosjunde...

Ja vart ska man börja ikväll då?
Jag kom em från krogen för några timmar sedan, dom stängde ju 01 så strax efter typ
Det behövdes verkligen. Kände mig lite kvävd att vara här hemma.
Så det var skönt att gå ut och ta sig en drink. Blev väll typ 3 drinkar, en ooze och en 4a fisherman och lite chips med salsa. Det var trevligt som fan.
Skönt att bara vara.
Ligger nu i min säng `typ´ naken ovanpå täcket, fönstret är öppet men det är ruskigt varmt... Kanske för att jag har alcohol i kroppen?! Förövrigt så ligger jag typ snett tvärsöver..eller hur fan man ska säga.

Ligger hursomhaver och lyssnar på Felguk, såg att dom fått upp massor med låtar nu på Spotify. Dom hade bara 2 ute för ett tag sedan. Sweet säger jag!

Helt seriöst! Det är varmt! Är sommarn på gång tillbaka nu innan snön faller? Det kan man ju fråga sig.
Det lutar åt fest ihelgen, får se hur sugen jag är om jag ska vara ärlig så är jag inte så sugen på fest.
Jag borde igentligen sova, har tänkt kolla på bänkskivor imorn på stan och svänga förbi jobbet.

Många erbjudnanden nu men inget jag riktigt vill haffa på än.
Näe dricka lite vatten och sova kanske... skulle kunna skriva mer men lixom orka...
Skulle bara bli djupt då och jag is it de nu sådå fåre va.



Dax att vila huvudet ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0