Det trettifemte...

Sitter av lite tid... vakna kring 18:45. Börjar jobba  kl 22. Sista skiftet för den här veckan, ska bli mycket skönt.
Livet blir lite upp och ner när man går natt.

Har hittat en mobil jag vill ha i veckan. Så nu vet jag vad jag ska handla senare.
En "Sony Ericsson U10i Aino Luminous White"


Den kommer ut v40 så då kan den snart vara min, MEN innan dess så måste jag fan handla vinterdäck till bilen och det är fan inte billigt.

Näe tillbax till verkligheten lite och inte prata ägodelar och ting.
Koka mig nyss lite ris och ska äta lite, behöver lite mat innan jobbet.
Blev dock bara ris, borde fan handla. haha.

Näe fan... vete tusan vad jag ska skriva. Saker är på rätt väg fast lite grejer känns lite kaos artade.
Näe tv, mat och sen jobb.

Jag måste hitta det jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0