Det trettifjärde...

Nyss hemkommen från jobbet.
Det har varit en rätt lång natt. Har kännt mig lite överflödig på den dära avdelningen, undra hur dom andra kommer känna sig idag. Haha.

När man står där vid en maskin som lever om, eller utsug som lever om med skyddsglasögon, hörselskydd osv och själv vid maskinen så står ju inte ens hjärna still alls.
Man jobbar på ren rutin, man gör sitt jobb och gör det bra men tankarna har man någonannan stans.
Det är då man kommer fram till saker och det känns skönt.
Som sagt, jag måste återfå mitt flow som av någon anledning svängt lite den här månaden.
Man är på gång.

Insåg även ikväll att jag gillar min vanliga avdelning, även om man är själv på en hel våning så kan man styra sitt jobb och göra saker hela tiden utan att vara beroende av någon annan.
Jag kanske är en enmans person i vissa situationer?

Har även funderat en del över min status som singel de senaste dagarna.
Rätt knasiga saker man kommer fram till.
Visst är man öppen för ett förhållande om det verkligen känns helt rätt.
Men frågan är om jag levt lite väl länge på logik? hehe. Låt kanske konstigt?

Jag vill som inte inleda något med någon bara för att lixom.
Ska jag inleda ett förhållande så ska det kännas helt rätt och allt ska klaffa lixom.
Men innan det sker så kan jag lika gärna ha en älskarinna. Jag har varit rätt lugn den senaste tiden sexuellt, folk kanske inte tror det men det har jag. Vissa tror jag knullar allt och alla, kan då säga att dom känner mig inte.
Jag har haft ett par älskarinnor, men slutat träffa dom. När saker inte ger mig någon så ska man ju inte fortsätta med dom. Så därför har jag tagit det lugnt ett bra tag

Ivarjefall så vill jag att saker ska kännas rätt innan jag inleder något.
Näe fan nu börjar dte bli grötit i skallen...har nog med att jag börjar bli sjukt trött. Dax att sova.

Simma lugnt...

Nu ska jag sova godis...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0