Det trettiförsta...

Ja då låg man i sängen då... redo att sova. Eller något åt det hållet.
En god nyhet har man då fått höra i veckan.
Men det kom med en dålig så jag tar verkligen inte tillbaka att detta är sämsta månaden vad jag kan komma ihåg!
Blä asså.

Fick därimot reda på en kul sak idag. Får dock inte säga något, men det resulterade i att jag skrev en sak på facebook.

And i quote:
"Jag behöver ett par bröst med ett nice ass i mitt liv på heltid. Gärna mörkhårig eller rödhårig ;)"

Lite humor och samtidigt så väcks det en massa saker om man läser mellan raderna. haha.

Näe fan har nog fått imig lite för mycket konstiga ångor de senaste dagarna på jobbet... yrar på en del och har målat väldigt mycket.
Borde nog kanske sova. Ehjo jag tror jag ska göra det... detta inlägg var ju lagomt meningslöst. haha.

Fy tusan vad kelsjuk jag är just nu. Är typ sugen på allt nu... kramas, kyssar, hångel, ännu mer kramar, sex, kärlek osv osv.... helt galet.

Måste vara ärlig och säga att jag snublat in på en grej på nätet. Hur sjukt hett som hellst!
Det kallas nuru massage.

Näe fan... nu banar jag iväg...sova var det ju

Jag vill ha en nuru massage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0