Det trettisjätte...

Fick en kommentar inatt irl när jag jobbade i baren av en bekant som hade läst igenom min blogg.
Hennes slutsats var att jag behöver någon.
Måste ju säga att jag inte kan neka till det, man rullar ju rätt hastigt mot 28 och man är lixom rakt igenom redo för ett riktigt vettigt förhållande. Men det finns en hake, eller kanske rent utav två stycken, fast det beror väll på hur man ser på saker. Allt är ju relativt.

Jag ger inte ut mitt nr utan vidare tex. Spec då jag jobbar i baren. Hade jag gjort det så hade väll halva Pite och hela Jokkmokk haft mitt nr typ.
Är inte ute efter att ha sex med en onykter snärta för en kväll lixom.

Jag blir inte intresserad utav folk så lätt och lägger inte mycket tid på saker som jag inte känner helhjärtat för.
Då jag verkligen blir intresserad av någon så är jag det.

Så jo min bekanta vän har nog rätt. Jag är hel men ohel så att säga.
Har sagt det förut men det tåls att nämna det igen jag är klar som singel... så är det bara.

Byta samtals ämne för en stund? öhm ja.

Ligger och lyssnar på Shpongle´s skiva "nothing lasts... but nothing is lost" <<--- Spotify länk
Spår 3 är sjukt skön och spår 7 är härligt psycedelisk
Hela skivan är dock sjukt bra. Det är ju dock musik för nån som faktiskt uppskattar välgjord musik.
Hela skivan är som gjord i typ en låt igentligen fast dom har bara delat upp så det är 20 spår. Helt underbar skiva... det är musikalisk resa.
Dom blandar alla musikstilar.

Vissa av deras andra låtar är typ nästan 15 min och innehåller oftast mer än 2 stilar.
Helt sjukt vilka musiker det är. Det skulle vara en jävla upplevelse att se dom live. För dom gör sin musik verkligen live.

Byta samtals ämne igen? okey då...

På måndag börjar jag en 7 dagars arbetsvecka. 4 eftermiddagar och 3 långa skift på helgen.
Sen ledig 7 dagar sen så börjar man med 3skifts formen.
Det var ju möte i veckan med företaget....vet inte om jag skrev något om det.
Mötet var ju både positivt och negativt.
Det positiva är att ingen av ordinarie personalen ska sägas upp men all inhyrd personal ska gå för att dom ska dra in på kostnaderna... Men då är problemet om det nu skulle fortsätta gå halvdåligt så blir det ju ordinarie som får gå.
Världen nu verkar så ostabil, typ lägen svänger över en natt. Kanske inte nu just så drastiskt men det känns typ så. Visst i daxläget har man det rätt bra ställt men tryggheten är ju inte i topp då världen är som den är.
Helt sjukt hur det kan bli som det är. Man kan ju samtidigt inte stanna upp att leva.
Finns inte så mycket annat än att ta det för vad det är.

Fan åxå min dygnsrytm är helt skev sen min nattvecka. Har inte kunnat vrida tillbaka. Har inte sovit nå inatt sen jag kom hem från barjobbet. Är vaken än fast ligger i sängen med laptopen då förståss.
Frågan är... ska jag sova eller ska man hålla sig vaken idag? för somnar jag så sover jag till 20-21 ikväll typ och imorn börjar jag jobba 14 så det blir som knas då. Frågan är om jag har diceplinen att stiga upp om jag ställer ett larm om några timmar så får jag nån timmes sömn ivarjefall.

Jag testar...är trött.

Handla senare ska jag då fan göra.

Oberoende av vad vi ser så existerar en verklighet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0