Det trettitredje...

Klockan är nästan 21 och jag ska strax rulla mot jobbet.
Jobbar natt i veckan. Är inte värst het på att vara på den avdelning jag ska vara på i veckan, men men det är som det är.

Det har varit en lugn helg och en vit dessutom.
Skönt faktiskt... det behövs.

Det känns som om man har tappat fotfästet lite den senaste tiden men det känns lite som om man är påväg tillbaka.
Så denna helg har varit bra.

Blev bjuden på fika i fredags av min chef, det är inte varjedag man blir det.
Så det är ju något positivt med det. Eller så var det en psycologisk gest. Men vem vet?
NÄe nu måste jag göra mig klar och rulla mot jobbet.

5 nätter den här veckan.... Har inte lust alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0