Det sextisjätte...

Idag är det torsdag. Min snälla chef godkände min ledighets ansökan för idag! Underbart!
Så snart ska man ut på stan en sväng,s en hem och packa och senare rulla mot Jokkmokk.jobbar där fre & lör så ikväll blir det att softa och njuta lite.

Ska hitta mig ett nytt bälte idag har jag tänkt. Alltid behövligt.

Uppdaterade min telefon igår med nyaste programvaran... Skulle aldrig ha gjort det!
Har haft den i 3 månader och nu måste jag skicka den på rep. Hur jävla svårt är det att göra en mobil som funkar?

Sen jag köpte den så har det varit lite små problem med den. typ som pekskärmen lagt av efter några timmars användning och då var det bara att starta om den så funka det igen men nu... med nya programvaran sluta pekskärmen funka helt och då jag drar ihop telefonen så slocknar aldrig skärmen heller och pekskärmslåset funkar inte heller. Så för att spara ström får jag ha den utdragen.
men ska handla mig ett sånt dära vaderat kuvert på ica så man kan skicka in den.

Helt avskyvärt! Jag har verkligen inte tur med telefoner!
Jobbigt som fan!

Jaja.. näe jag ska nog ta och klä på mig... har just nu inga kläder på mig.

Ha en skön helg...

För avancerad för att funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0