Det sextisjunde...

Har gått några dagar sen jag skrev något.. en del saker har faktiskt hänt.
Men kan börja med att klargöra en sak...

Jag vill att ingen ska vara anonym då dom kommenterar.... skriv vem du är.
Gillar inte när någon skriver nått ang mig då den anonyme verkar "känna mig" eller har träffat mig.

Påträngande på någevis.

Jaja... då är det sagt.

Mina nya data grejer kom idag... var och hämta ut det lite tidigare idag.. sweet!
Passade på att köpa en ny väckarklocka åxå. Råka försova mig för första gången sen jag började på ABB 06.

När jag försov mig före det vete fan... har inget minne av det.

Skicka in min mobil på rep igår så nu använder man sin gamla samsung d500 igen. Det är tamefan den hållbaraste telefon jag någonsin har haft!

Måste säga att man funderat rätt mycket kring en hel del den senaste tiden.
Funderar på att sluta jobba som bartender på ett ställe, det är inte som förut där! En helt annan stämning.
Både jag och en vän funderar på att sluta jobba där.

Finns barjobb här i stan åxå.

Den 15de februari så är det fackmöte på jobbet, ser fram emot det. det verkar så tryggt just nu allting så man vet inte vad man ska tro. tex om det skulle bli uppsägningar, vad fan ska jag göra då? vete fan om jag skulle bo kvar i Piteå då.

Trivs som tusan! Så det vore tråkigt ifall nått sånt skulle hända.

Shit... mina ögonlock är tunga. Dax att koka mig lite pasta så jag får ta mig isäng tidigt.
Behöver en massa vila känner jag. Är sjukt lemmen efter helgen.
Men jag får nog skylla mig själv då jag tog på mig jobbet.

Finns mer som har hänt med is it ta det nu.

Mat, vila och mängder av musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0