Det sextiandra...

Börjar nästan bli drygt att skriva mina nr rubriker i text...

Jase som sagt jag fyllde ju år i veckan...

Mina vänner har börjat fråga ofta nu varför jag inte skaffar en tjej..
Får frågan tok ofta.. Det är ju nu så att man skaffar inte en tjej som att gå ner på ICA och välja ut den perfekta varan för att sen ta hem.

Skaffar ingen tjej bara för att lixom... tänker inte ens tanken om det inte känns rätt.
Jag är en kännslomänniska och drivs efter det så är det bara.

Så för att sumera det så skaffar jag jag ingen tjej förens någon vettig kommer in i mitt liv and rock my world så att säga..

And untill then... i am free!

-*-

Har funderat på om jag ska skippa Stockholms resan.
Min ena vän som jga skulle hälsa på har ju flyttat upp till norr igen, har dock en annan vän där som jga åxå skulle hälsa på, och en person som jag skulle säga hej på har verkat få annat för sig.
Åker som ner själv åxå..

Flyget gick ju bara på 730 ToR på sas så det kan man ju skippa. Får ta ett beslut imorn om hur jag ska göra.
Hellre lägga pengarna på annat.

-*-

Eftersom jag har fyllt år så blev jag bjuden på middag igår av min mor och bjuden på en ute kväll av en vän.
Gick på den nya krogen som har öppnat. En sportbar.. Den är så sjukt lik Allstar i Luleå så det är galet.

Ivarjefall så blev det efterfest hos mig...
Man skulle ha skippa den... Inte för att jag drack nå på den utan det var en gäst som inte vill gå.
Hon ville fan inte gå hem utan hon ville ligga i min säng. Hon var sjukt dryg! Blev så jävla less att jag börja fundera på att ringa polisen. Både jag och min vän som skulle sova hos mig trodde hon skulle gå då hennes pojkvän gick men inte då fan skedde det. Drygt nå förbannat. Kommer inte ske igen!
Jag är dryg, arrogant och kall..mot dig ja! sorry men bit i det sura äpplet!

En vanlig person skulle nog kliva upp och gå när personen som bor där ber en att gå hem. Vad är meningen med att ligga kvar käfta emot?

Jaja... nu är jag less...

Sova ska jag nog försöka med... jobbar ju fm i veckan.

-*-

Du som kommenterade om att du tycker mina stavfel och mitt särskrivande irriterande.
Jag tackar för din åsikt och ärlighet men jag kunde inte brytt mig mer...
Jag vet att jag inte kan stava till 100% eller alla ord om ska sitta ihop och inte....
Tänker inte sätta mig i nån svenska kurs och börja om hela skiten för jag har annat för mig och tänker inte spendera tid vid en skolbänk.

Felstavningar och särskirvningar för mig är världsliga saker... Inget jag bryr mig om eller irriterar mig.
Total watse of time att irritera sig på små saker. Det är i sånna tillfällen man borde fundera lite över sitt liv.

Det finns för mycket liv att leva än att irritera sig på små saker.

Nu var detta inget illa menat mot dig utan min syn på saken.

-*-

Näe det är nog nog för ikväll...

Off i go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0