Det sextifemte...

Tänkte att det kanske är på tiden att man uppdaterar lite... eller?

Tänker samtidigt dela med mig av ett gott skratt och en låt att verkligen njuta till.

Så vart ska man börja? Jo. Jag avbokade ju stockholms resan. Ett sju jävla bra val nu i efterhand måste jag säga.
Fick 2 löner den här månaden och båda 2 satt så jävla fint, så man har passat på att betala bort lite grejer. SÅ jävla underbart och det bästa av allt var att man hade inte mycket utgifter alls. Så jävla sweet!
Så nu är frågan... vad fan ska jag nu göra av alla pengarna? haha.

Ska hålla mig lign hela februari åxå med festande och jobbande. Ska dock iväg och jobba lite bar under vintermarknaden i Jokkmokk, men det lovade jag redan förra året då jag jobbade den marknaden.
Men det ska samtidigt bli skönt.

Har tnäkt inskaffa mig en ny dator faktiskt... Då jag har börjat om med musiken så vill jag hotta upp den lite.
Ska skänka min nuvarande till min ena bror.

Så med andra ord så kommer lite pengar gå åt till en ny dator. Men en 3 tusing är inte så farligt. haha.

Äh nu orkar jag inte skriva nå mer om mitt liv.

Denna låt är juj väldigt glad och upplyftande. Den är helt sjukt skön.
Den släpptes första gången 1999 och har ju gjorts omsläpp på den på ett gäng med remixar och detta är då ena remixen.

System F - Out Of The Blue (Stoneface & Terminal Remix)

Jag rekomenderar även väldigt starkt Giuseppe Ottaviani remixen.

och nu över till något som ger en ett skrattanfall i slutet.
Det är sketchen i slutet då dom krockar som är suverän.
Lyssna på vad han säger i slutet. Vek mig dubbel då jag hörde det.

Nöjesmassakern


-*-

Ni kan även få ett filmtips för er som killar kung fu filmer.
Det europeiska namnet på filmen är "ip man" Suverän film med Donni Yen.

Näe nu är det dax för lite chill innan sängen. Vissa jobbar ju natt i veckan.

Snart är det sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0