Det sextioförsta...

Vilken jävla miss jag har gjort såg jag nu.
Hoppa från 60 till 70 bara sådär. Haha.
Skyller på att alla mina getter inte var hemma då jag jobbat natt.

Gick hem strax efter 05 imorse, orkade inte vara kvar på jobbet för jag hade ändå inte mycket att göra och jag vill ha helg! Är förövrigt fortfarande vaken. Har kastat igång musik och jag har äntligen börjat rensa upp här i läggan för dte behövs verkligen, men allt lär ju inte ske ikväll kan jag ju säga för mian ögonlock börjar bli ruskigt jävla runga nu asså. Har varit vaken sen 20:00 igår kväll så om ca 4 timmar har jag varit igång 24 timmar. Blir nog en tidig kväll för min del kan jag tänka mig. Ska bara för städa inför imorn.

Fan vad Spotify är ett bra program asså... helt galet vad bra musik det finns där, och udda... De som har mig som vän på facebook har ju chansen att lyssna på lite grejer jag lägger ut där, bra grejer och helt wierda grejer. Hittade en riktigt knasig acapella grej där det då bara var sång så att säga. gubben sjöng "dildo" typ hela tiden. haha.

Shit jag fyller snart år.... och snart reser man till stockholm över en helg. Börjar kännas nu som om man skulle ha skippat den trippen men det ska jag fan inte göra. Jag behöver att komma bort.

Näe fortsätta sysselsätta mig så jag inte somnar... känns som det finns stor risk till att somna just nu.

Denna helg ser jag verkligen fram emot...

Tror jag ska instalera om min stationära och kicka igång musik programen... det är dax!!!

Is it music i hear?

Kommentarer
Postat av: flisan

funderat på att korrläsa inläggen innan du publicerar dom???

2010-01-08 @ 15:51:40
Postat av: Johan

För att fixa eventuella "stavfel" eller särskrivningar osv eller tänkte du på rubriken som jag missade på?

2010-01-08 @ 16:18:38
URL: http://kama.blogg.se/
Postat av: flisan

Stavfelen och särskrivningarna. Blir oerhört störande i en annars ganska rolig blogg. Hoppas du inte blir arg över kritiken. Som sagt, annars bra och rolig:)

2010-01-14 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0