Det sextitredje...

Drama drama drama....
Thats why jag hellst inte umgås med folk under 23.
Det blir bara drama då. En reaktion startas av en reaktion osv som ibörjan är personen i frågas fel.

What 2 do times 2...

Jag skrev aldrig i mitt inlägg vad personen i fråga hette eller vart hon jobbar extra osv...
Såg dock att hon hade skrirvigt ett inlägg om mig. skumläste lite och skrattade.
Måste faktiskt säga att hon verkligen inte förstod vad jag menade om en grej. haha.
Och vart hon nu fick att jag ville ha henne var ju en bra fråga... hade jag velat det så hade jag väll tagit henne förståa gången hon bad om mitt nr?

Jase... tjejer.

Ja detta är ju inget jag tänker gräva i... Inget att älta i så att säga.
Varför spendera tid på nått negativt?

-*-

Den här dagen har varit riktigt bra faktiskt och mycket givande.
Firade nyss med lite rulltårta så det nästan sprutade ur öronen. haha.

Näe ska ta och installera lite musik program och köra igång producerandet igen.
Sugen på att rulla iväg till Bali till en bekant och spela på en av hans klubbar.

Jo fan... jag avboka stockholms resan... kändes rätt bra.

Vad tusan ska man laga för mat idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drama sitter int i ålern. Du är by far den mest dramatiska människa jag träffat och du är inte under 23?! ;D

2010-02-09 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0