Det sjuttionde... (<<---miss)

Gott nytt år och hela faderuttan... nu är det 2010 och för övrigt den 4de = 9 dagar tills man fyller 28.
Helt jävla galet att man blir det. Dom sista åren har fan gått snabbt, sjukt snabbt och man har varken gift sig, förlovat sig eller nå små barn. Redo att plockas typ. haha

Kom nyss hem från jobbet. Blir att softa en stund innan man tar och snuttar kudden.

Jag har en fråga jag nog aldrig kommer få svar på....

VARFÖR ända in i röda helvete blir jag alltid pissnödig då jag kliver innanför dörren i min lägga?
Så fort det är "mitt hem" så är det så... händer aldrig då jag hälsar på någon osv och det spelar ingen roll om jag pissat typ precis innan jag kom hem...

Nu typ... (intresse klubben sprängs av överbelastning) haha.

Näe nu över till något kanske intressantare?
Nämligen nyårs löften... eller löften och löften, snarare riktlinjer som jag ska försöka hålla mig efter 2010.

1. Festa lite mindre.
2. Jobba mindre. (Inte mer än vad jag verkligen behöver)
3. Spara mer pengar.
4. Leva mer.

Ska bli kul att se hur man kan hålla sig till det.
Spec att jobba mindre... arbetsnarkoman som man är.

Näe fan... dricka lite oboy och sen varva ner lite till.

Vilken jävla knepig vecka det här är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0