Idag är det den 13de Januari

Och det betyder att jag fyller 28. Så grattis till mig.

Kan börja med ett horoskop fan...

Tur
Framtidsplaner tar form när du i dag får ett positivt besked.
Hälsa
Du är i mycket god form just nu och verkar vara energisk utan att stressa.
Ekonomi
Överdriven försiktighet med pengar kan skapa otrivsel. Njut av livets goda ibland.
Arbete
Dagen förefaller ha tämligen fördelaktiga utsikter. Kanske ställs du inför ett oväntat problem där dina tidigare erfarenheter ger dig vägledning.
Kärlek
Du finner det svårt att komma någonstans med den person du är intresserad av. Ta det litet lugnare så skall du se att det går bättre.
Relationer
Du bör ringa en vän som du inte har talat med på länge. Hon förväntar sig faktiskt ett samtal.

Hmm.. roligt att en vän som jag inte hört av på länge förväntar sig ett samtal.. som dessutom är en hon.
Haha.

Det blir kul att se.

Så vad är nytt? Jadu inte massor. Jobbar så lite som möjligt, städade ihelgen och vilken energi boost man fick av det. Bara ta hit bovärden så han får se på tapeterna som är lite skumma, vill få det fixat så man kan hänga upp grejer på väggarna. Har inte en pryl på väggarna och jag har bott här i över ett år.

Sen så ska jag fan ta itu med barbygget som jag pratat om hur länge som helst, har ju som inhandlat allt förutom bänkskivan. jaja... nog om detta.

Är lite trött i mössan just nu så tanke verksamheten står lite still....

Äh... lika bra att lägga av... det kommer ju fler inlägg.



Grattis till mig på min födelsedag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0