Det sextinionde...

Jase... vet inte riktigt längre vad som sker. Känns lite som om man tappar fotfästen på livet.
Mycket jag just nu skiter i sen varslet blev lagt.

Tanken på att bli uppsagd är inte kul alls... gör fan lite ont faktiskt. Typ vad fan ska man göra efter man blivigt uppsagd? Sätta sig vid skolbänken? öhm näe! Är inte heller så sugen på att jobba med restaurang yrket.
Har dock en ide men är inte helt 100% på den.

Tankarna går ganska mycket nu... känns som om det kommer besked i veckan om hur uppsägningarna ska bli.
Men jag anser mig inte må dåligt över det, inte medvetet ivarjefall. Tanken slog mig för ett par dagar sen att jag kanske oroar mig undermedvetet och det bidrar lite till sömnbrist.

Känns sugigt. Men men... överpositiva jag låter inte mitt humör svikta.

Över till annat.

Googlande nyss på "rumpa" och "ass" haha.
Jag gillar ju rumpor så det var ju rätt självklara val att googla på. haha.
Snygga rumpor växer inte på träd, snygga bröst kan man köpa.
Näe tillbaka till det jag skulle skriva om innan jag spårar ur helt. haha.
Det kommer då upp en jävla massa blandat då man söker på det ivarjefall. Rätt roliga bilder vissa och andra helt fenomenala och vissa riktigt snygga så man kan hugga av sig ena benet typ.

Tänkte dela med mig av några random bilder med en kort kommentar om varje bild... vill du inte se så titta inte då för helvete! hehe.


Hehe... vad gör personen? dyker? Simmar under vatten?


Denna är ju inte ny men wut d heck? Ass face!


En naturlig rumpa av härligt vid snö! Dock så avskyr jag snö men gillar rumpor!
Vilket dilemma. haha.


Det är det som är meningen! Nu börjar man ivarjefall ta fram hammaren *ler*


Portabel bar?


Finns risk att man huggit av sig ena benet nu!


Det kliar i tänderna... gnislar lite så nu tar man nog och slår av sig andra benet.


Bra med en partypooper mitt i allt.
Folk lägger ivarjefall upp konstiga bilder på rumpor.


Inte för att man riktigt ser formen så ruskigt bra här men den glänser... hehe.
Men ivarjefall så har jag nog inga ben kvar nu.

Näe fan... vill ha en egen finrumpa som jag kan slå av mig benen för. hahahahaha.

Näe fan asså jag borde sova... Söndagsnatten var skit. jaja.
Nu signar jag ut för ikväll.

Sova? oyes please!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0