Det sjuttiandra...

Idag har man fått sova ut. For hem tidigare från jobbet natten som var för jag hade en sjuk huvudvärk.
Så idag är man på bra humör, huvudvärks fri och relativt pigg.

Det ska bli intressant att se hur framtiden blir. Ser faktiskt fram emot det.
Ibland behöver man en god natt sömn på saken för att få perspektiv på saker och ting och återfå lite innre balans.

Man måste tillåta sig ha dåliga dagar ibland för att kunna se det ljusa i tillvaron.

Fick en kommentar på förra inlägget... vet dock inte av vem men det gör inget.
Kan svara så här att näe inget är helt på det torra just nu. Men vad gör man om inte jobbar på det?

Jag träffade ju en person för ett tag sen som jag trivs med och vill träffa mer. *ler*

Strax dax för jobb. Känns helt okey, faktiskt. Idag är en sån dag som är en bra dag. Man är lite taggad rent utav.
Sjuk känsla faktiskt att man är taggad för ett jobb som man är uppsagd ifrån. Men vem har påstått att jag är `sane´?

Dax att göra sig klar för jobbet.

Idag ler jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0